Peugeot 2008 en Renault Captur Renault Clio voor de werkplaats

Onderhoud & reparatie

Diagnose, onderhoud en reparaties in onze moderne werkplaats.

Lees meer

SCHADEHERSTEL

In ons eigen schadeherstel herstellen wij elke schade!

Lees meer

Afspraak maken

Maak online een afspraak! Vul eenvoudigweg ons formulier in en wij nemen spoedig contact met u op.

Lees meer




PCA 3008 occasionbanner

Zoekopdrachten

Tegenwoordig is de voorraad bij de vestiging steeds kleiner en het online aanbod juist groter. Omdat wij met deze trend meegroeien bieden zoekopdrachten de oplossing.

Inmiddels beginnen zo'n 75% van onze verkopen met een zoekopdracht.

Wat is de perfecte auto voor uw situatie? 

Uw adviseur

Voorstellen Berni

 

Meer informatie


find us on facebook

Nieuws

Zelf wielen vervangen? Let op. 

Onze monteur bij Kusters draait een wiel op de juiste manier vast met een momentsleutel

Zelf zomerbanden monteren, zorg dat je de bouten op de juiste manier vastzet. Te los is niet goed en te vast zorgt voor extra slijtage.
.
Autofabrikanten geven een aanhaalmoment op voor wielbouten. Hoe belangrijk is het je hier aan te houden? Gebruik je een te hoog aanhaalmoment, dan wordt de bout overbelast en komt die boven de rekgrens. Dan treedt blijvende vervorming van de bout op, waardoor die ernstig verzwakt. Is het aanhaalmoment te laag? Dan is er geen voorspankracht op de verbinding. Het wiel zit dan niet goed vast. Houd je dus aan het voorgeschreven aanhaalmoment en gebruik een gekalibreerde momentsleutel.
.
Laat je de banden bij Kusters wisselen? Dan drink jij een bakje koffie en zorgen wij voor jouw banden.

Maak een afspraak

Problemen met de bandenspanningssensoren?

Wij kunnen dit oplossen. Vaak kan een auto maar 4 sensoren in het geheugen opslaan, bij de wielenwissel kan dit problemen veroorzaken als je dit niet goed aanpakt. Bij Kusters hebben we de juiste apperatuur om sensoren te programmeren en uw storing op te lossen. Rijd niet langer door met een storing op uw dashboard. 

Bandenspanningssensor lampje

Wat klanten zeggen over Kusters:

  • Fijne mensen en een geweldige service
  • Altijd behulpzaam en flexibel
  • Prettige afhandeling, uitleg en goed advies
  • Goed opgeleide monteurs
  • Zoekopdracht voor specifieke auto, perfect geholpen

-Wij zijn GEOPEND!-

corona 4901878 1920

Ook bij PCA nemen we maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de landelijke RIVM richtlijnen.

We gaan hier zeer serieus mee om, en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt. Naast maatregelen op gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals de deurklinken en het pinapparaat) en het veelvuldig desinfecteren van onze handen, gaan we hier als bedrijf als volgt mee om:

PCA volgt de ontwikkelingen rond het Corona virus op de voet. Er gebeurt veel, er wordt veel gecommuniceerd en wij doen er alles aan om besluiten, richtlijnen en maatregelen vanuit het RIVM en de GGD nauwkeurig op te volgen.

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt. We willen daarmee laten zien dan we, hoewel we u het liefst ontvangen zoals we dat altijd doen, onze verantwoordelijkheden nemen.

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden

Mijn auto heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Wij zullen u, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of u de afgelopen 14 dagen in risicogebieden bent geweest en/of u in contact bent geweest met een iemand van wie u vermoed dat zij/hij het Coronavirus heeft. Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden naar een later moment.

Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van uw auto uitvoerig bekeken. We hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Zo vragen we voor uw en onze veiligheid of u:

  • alles wat aan de autosleutel hangt wil verwijderen, voordat u de sleutel achterlaat op de balie
  • te wachten voor de aangegeven belijning bij de werkplaats receptie
  • uw autosleutel te ontsmetten met de daarvoor bestemde reinigingsdoekjes
  • gepaste afstand te bewaren van andere klanten en de receptionisten, in ieder geval 1,5 meter

Onze receptionisten dragen wegwerphandschoenen en blijven achter hun bureau zitten. We kunnen ons voorstellen dat dit wat afstandelijk overkomt. Nogmaals: zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid! Ook onze monteurs dragen wegwerphandschoenen en houden in de werkplaats gepaste afstand van elkaar. Na onderhoud en/of reparatie worden de high-touch-gebieden gedesinfecteerd.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden ingezet voor het vervangend vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet. Daarnaast worden de auto’s na gebruik gereinigd, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via online kanalen! We werken bijvoorbeeld met Whatsapp-video’s, als u daar prijs op stelt. U kunt ook onze verkoopadviseurs bereiken via telefoon, Whatsapp, en videobellen.

Ik wil graag een proefrit maken. Is dat veilig?

We nemen we na iedere proefrit met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af. Een pakje van deze doekjes vindt u ook ín de auto. Gebruik ze gerust! U kunt dus gewoon een afspraak maken voor een proefrit.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?

Indien gewenst kunnen wij de auto bij u thuis afleveren. Wij adviseren u dan om ruim van tevoren contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen inplannen. Daarnaast is het advies om minstens 2 uur na de aflevering nog geen gebruik van de auto te maken.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw auto. Neem daarvoor contact met ons op, dan proberen we een nieuwe datum in te plannen.

Komt mijn bestelde auto op de afgesproken tijd?

Op dit moment is het antwoord op die vraag onzeker. Door de maatregelen die al genomen zijn en de maatregelen die ongetwijfeld nog gaan komen, zou de levering van uw auto vertraging kunnen oplopen. We zullen u hiervan altijd op de hoogte stellen. Op dit moment is er echter nog geen reden om te vermoeden dat leveringen vanuit onze merken vertraagd zijn.

 IMG 3177

Occasion van de week

Citroën C4 Cactus 1.2 Navigatie/Pdc/Climat/Bluetooth

  • Prijs: € 12.950,00
  • Bouwjaar: Jun 2017
  • Kilometerstand: 31857

Peugeot 108 1.0 e-VTi Active Incl 6 maanden BOVAG garantie!* Airco - Bluetoot

  • Prijs: € 6.950,00
  • Bouwjaar: Aug 2016
  • Kilometerstand: 65817

Peugeot RCZ 1.6 THP

  • Prijs: € 11.950,00
  • Bouwjaar: Sep 2010
  • Kilometerstand: 107625

Peugeot 2008 SUV 1.2 PureTech Active Airco/Navi/Trekhaak

  • Prijs: € 1,00
  • Bouwjaar: Dec 2013
  • Kilometerstand: 45775

Citroën C1 1.0 VTi 72PK 5D Feel / Airco / Bluetooth / Rijklaarprijs

  • Prijs: € 9.450,00
  • Bouwjaar: Apr 2019
  • Kilometerstand: 34245

Peugeot 2008 1.2 E-Thp Allure 110 PK

  • Prijs: € 16.950,00
  • Bouwjaar: Mar 2017
  • Kilometerstand: 20211

Actueel

  • Maatregelen Coronavirus

    18-03-2020

    -Wij zijn GEOPEND!-

    Ook bij PCA nemen we maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de ...

Nieuws


kusters

Autobedrijf Kusters Vierlingsbeek
Grotestraat 69
5821 AB Vierlingsbeek
tel. 0478-631901

staticmap

Social Media

Volg ons ook op Facebook

  icon-facebook

PCA: Gewoon Goed!

Lees meer

Onder diensten:

  • Verkoop & inruil

  • Diagnose van storingen

  • Onderhoud & reparaties

  • Schadeherstel & spuiterij

  • Wassen en poetsen

Aangesloten bij:

 logo liggend hetautoservicenetwerk

Bovag Autobedrijf Kusters

Kusters nieuwsbrief

Vul uw e-mailadres in om onze nieuwsbrief te ontvangen:

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om. Zie onze privacy policy aan de onderzijde van deze pagina.

pca-airco-ventilatie

Kusters APK vakkundig en eerlijk

Autobedrijf Kusters
Grotestraat 69
5821 AB Vierlingsbeek
(Gemeente Boxmeer)
0478-631901